• +48 604 514 841
  • Szybki kontakt

    Chciałbyś się z nami skontaktować?X

    ZOSTAW WIADOMOŚĆ

    Wiadomość się wysyła. Daj nam chwilę. Obiecujemy, że będzie szybciej niż na Poczcie...

    Dziękujemy! Wiadomość została przesłana. Spodziewaj się naszej odpowiedzi wkrótce.

    Coś poszło nie tak. Spróbuj proszę jeszcze raz. Ewentualnie napisz bezpośrednio na marek@totemo.pl

    To naprawdę minimum informacji jakie potrzebujemy. Wypełnij proszę wszystkie pola. Dziękujemy.

Nasze realizacje

Gildia Aniołów Biznesu

Kampania reklamowa łódzkiej sieci aniołów biznesu.

Kampania reklamowa Gildii Aniołów Biznesu, zlecona przez Łódzką Agencję Rozwoju Regionalnego S.A., miała na celu zbudowanie wyrazistego wizerunku Gildii, jako profesjonalnej, dynamicznej instytucji, która skutecznie wspiera projektodawców i inwestorów w procesie tworzenia i rozwijania zyskownych przedsięwzięć. Cel zdefiniowany w zapytaniu ofertowym sygnalizował, że Klientowi zależy na pozyskaniu nowych użytkowników na stronie  www.aniolybiznesu.org. Ponieważ jednak z doświadczenia wiemy, że tak postawiony cel ma niewielkie przełożenie biznesowe, zaproponowaliśmy Klientowi przedefiniowanie go, tak aby położyć nacisk nie tyle na pozyskanie osób odwiedzających stronę, co na pozyskanie jak największej liczby nowych zarejestrowanych potencjalnych projektodawców i Aniołów Biznesu. Propozycja wynikała z naszego przekonania, że takie ujęcie celu pozwoli osiągnąć Gildii większą, bardziej długofalową korzyść. W czasie rozmów poinformowaliśmy Klienta, że tak postawiony cel jest trudniejszy do osiągnięcia, a efekty działań promocyjnych mogą pojawić się z opóźnieniem. Na szczęście Klient zdawał sobie sprawę, że takie podejście, choć bardziej ryzykowne, pozwoli wygenerować większe korzyści dla organizacji i przyjął naszą propozycję.
W ramach przewidzianego budżetu zaplanowaliśmy wykorzystanie następujących form promocji:

– Zintensyfikowanie działań w mediach społecznościowych
– Uruchomienie targetowanej reklamy odsłonowej
– Kampania banerowa – blogi i serwisy tematyczne
– Reklama odsłonowa prezentowana w blogach i serwisach tematycznych
– Artykuł sponsorowany w portalu dla zamożnych biznesmenów
– Kontekstowa reklama tekstowo-graficzna w wyszukiwarce Google oraz na portalach tematycznych

Przeprowadzona kampania okazała się sukcesem popartym wymiernymi rezultatami:

  • Reklama Gildii Aniołów Biznesu została wyświetlona ponad 18 milionów razy (18 809 114). Objęła swoim zasięgiem blisko 3 miliony użytkowników (2 745 918), w tym:
    • Sieć Google: 7 410 996
    • Facebook: 7 996 118
    • Blogi i serwisy tematyczne: 3 402 000
  • Marka GAB pojawiła się w 1082 serwisach – m.in. na stronach: money.pl, bankier.pl, wyborcza.biz, invest24.pl
  • Ponad 24 tys. użytkowników kliknęło w reklamę Gildii.
  • Użytkownicy Facebooka wykonali ponad 13 tys. działań związanych z profilem GAB.
  • Powiększylliśmy grono fanów Gildii na Facebooku o ponad 100%! Pozyskaliśmy 3031 fanów. Profil GAB w połowie lipca 2012 lubiło już ponad 6200 osób

Co najważniejsze jednak, udało nam się zrealizować ambitne cele strategiczne. Uzyskaliśmy m.in. dwukrotny wzrost ilości projektodawców w odniesieniu do miesiąca poprzedzającego kampanię (ostatni raz Gildia zanotowała taki wynik w maju 2011). Jeszcze lepiej wyglądały wyniki w zakresie wzrost u ilości zgłoszonych konkretnych projektów. Dość powiedzieć, że wzrost wyniósł blisko 140%, a ilość pozyskanych w czerwcu 2012 projektów to drugi najlepszy wynik w historii Gildii Aniołów Biznesu.

Kampanię zakończyliśmy szkoleniem z zakresu Social Media Communication, które przygotowało zespół GAB do skutecznego prowadzenia komunikacji z klientami pozyskanymi podczas akcji promocyjnej oraz dalsze budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem biznesowym.

Totemo Consulting Group, 2015