• +48 604 514 841
  • Szybki kontakt

    Chciałbyś się z nami skontaktować?X

    ZOSTAW WIADOMOŚĆ

    Wiadomość się wysyła. Daj nam chwilę. Obiecujemy, że będzie szybciej niż na Poczcie...

    Dziękujemy! Wiadomość została przesłana. Spodziewaj się naszej odpowiedzi wkrótce.

    Coś poszło nie tak. Spróbuj proszę jeszcze raz. Ewentualnie napisz bezpośrednio na marek@totemo.pl

    To naprawdę minimum informacji jakie potrzebujemy. Wypełnij proszę wszystkie pola. Dziękujemy.

Nasze realizacje

Caparol Color House

Platforma internetowa salonów wystroju wnętrz.

Caparol zlecił nam opracowanie koncepcji obecności w Internecie marki Caparol Color House – sieci salonów, w których klienci firmy mogą uzyskać fachowe porady dotyczące wystroju wnętrz oraz dokonać zakupu odpowiednich materiałów. Usługa obejmowała m.in. doradztwo w zakresie najważniejszych konwencji użyteczności stron internetowych oraz architektury informacji, a także przygotowania zestawu narzędzi skutecznej promocji internetowej. W ramach zapropo-nowanych rozwiązań znalazły się m.in. stworzenie modułu umożliwiającego dodawanie dowolnej ilości punktów handlowych z oznaczeniem ich lokalizacji na mapie Polski, który w łatwy sposób pozwalał na prezentowanie nowopowstających punktów sprzedaży. Dedykowany system zarządzania treścią umożliwia automatyczne tworzenie podserwisów, prezentujących salony w oparciu o wspólny szablon. Każdy serwis posiada indywidualny adres, dzięki czemu możliwy jest bezpośredni dostęp dla Klientów. Powstaje w ten sposób autonomiczny obszar do promocji poszczególnych punktów handlowych, funkcjonujący jednak w ramach większej struktury. Łączymy w ten sposób potrzeby trzech grup interesariuszy: właściciela marki Color House – gwarancja spójnej graficznie prezentacji wszystkich salonów sprzedaży, salonów sprzedaży – indywidualna przestrzeń do prezentacji swoich atutów, klientów – informacje na temat całej sieci salonów sprzedaży w jednym serwisie internetowy.
Platforma internetowa ma również wspierać markę w kojarzeniu klientów z autoryzowanymi ekipami malarskimi czy architektami wnętrz. System umożliwia opisanie każdego z potencjalnych wykonawców usługi według usystematyzowanego modelu. Ciekawym rozwiązaniem wspierającym sprzedaż jest też mechanizm tagowania zdjęć z poszczególnych realizacji. Funkcjonalność ta pozwala na dodawanie na zdjęciach odnośników kierujących do opisów wykorzystanych produktów lub publikacji dodatkowych materiałów.

Totemo Consulting Group, 2015